لیست نمایشگاههای مهم 2018 در ویتنام در بخش "نمایشگاهها " بار گذاری گردید
صفحه اصلی > اخبار 
با ورود کالاهای با ارزش افزوده بالاتر به سبد صادراتی کشورمان به ویتنام ، متوسط قیمت هر تن کالای صادراتی به ویتنام 2.2 برابر رشد داشت.
طی 9 ماه اول سال 1396 کشورمان با صادرات 130 هزار تن کالا به ارزش 340 میلیون دلارموفق به افزایش متوسط قیمت هر تن کالا صادراتی به ویتنام شد . متوسط هر تن کالا صادراتی کشورمان با بیش از 2 برابر رشد به 2.61 دلار در هر تن رسید.
بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران طی نه ماهه اول سال 1396 متوسط قیمت هر تن کالای صادراتی کشورمان به ویتنام از 2.2 برابر رشد برخوردار گردید. براساس این گزارش ، کشورمان با صادرات 130 هزار تن کالا به ارزش 340 میلیون دلارموفق به افزایش متوسط قیمت هر تن کالا در حدود 2.61 دلار در هر تن گردید. شایان ذکر است که متوسط قیمت هر تن کالای صادراتی به ویتنام در مدت مشابه سال قبل حدود 1.18 دلار بود ؛ بدین ترتیب در سال جاری شاهد رشد بیش از 2 برابری متوسط قیمت هر تن کالای صادراتی کشورمان به ویتنام هستیم.
٠٥:٤٧ - 1396/11/26
ویتنام در سال 2017 حدود 20 میلیون تن فولاد به ارزش 10.5 میلیارد دلار وارد نمود .
بخش بزرگی از 10 میلیارد دلار واردات فولاد ویتنام بصورت " هات رول " می باشد که کشورمان مزیت زیادی در صادرات این محصول دارد.
دولت ویتنام برای سال 2018 هدف گذاری رشد 20 درصدی برای بخش فولاد ویتنام نموده است . صادرات سال 2017 ویتنام به رقم 3.6 میلیارد دلاری رسید که نسبت به سال 2016 حدود 45 درصد رشد داشته است. میزان تولید فولاد ویتنام در سال 2017 به رقم 22 میلیون تن رسید که نسبت به سال قبل از آن رشد 23 درصدر را تجربه نموده است. در همین حال ، در سال 2017 میزان واردات فولاد ویتنام به رقم 20 میلیون تن به ارزش 10.5 میلیارد دلار رسید که علیرغم کاهش 14 درصدی وزنی حدود 13.2 درصد ارزشی افزایش داشته است. نکته قابل توجه برای صادر کنندگان فولاد کشورمان این که ، اکثر 10 میلیارد دلار واردات فولاد ویتنام بصورت " هات رول " می باشد که کشورمان مزیت زیادی در صادرات این محصول دارد.
١١:٣٠ - 1396/11/13
قانون جدید تجارت مرزی ویتنام بستر ساز جهش صادراتی در سال 2018
ویتنام چهارمین کشور جنوب شرق آسیا در تجارت مرزی و بعد از کشورهایی چون سنگاپور، تایلند و مالزی است
قانون جدید تجارت مرزی با این هدف از سوی دولت ویتنام صادر شده است تا اقدامات موثری در توسعه معیشت ساکنین مناطق مرزی ویتنام که با کشورهای کامبوج ، لائوس و چین هم مرز هستند ، صورت پذیرد. به همین منظور برای تشویق سرمایه گذارن خارجی برای حضور دراین مناطق ، صدور مجوز خرید و فروش برای آنهاست تا بدون محدودیت و سهمیه بندی به خرید و فروش کالا با کشورهای همجوار بپردازند
١٠:٥٧ - 1396/11/13
اولین ورود رسمی خشکبار ایرانی به بازار ویتنام
5 محصول خشکبار ایرانی با برند " ول نات" ، شامل پسته،بادام ، کشمش ، گردو و انجیر با رعایت الزامات و استاندارهای بسیار سخت فروشگاه زنجیره ای وین مارت Vinmart ، موفق به حضور در قفسه های این فروشگاه زنجیره ای شد. فروشگاه وین مارت بزرگترین فروشگاه زنجیره ای در سراسر ویتنام می باشد.
"شرکت ره آوران توسعه میهن " پس از یکسال و اندی پیگیری های فنی توانست نظر مدیران سختگیر فروشگاه زنجیره ای را جلب نماید. این فروشگاه معظم که دارای 56 شعبه بزرگ در سراسر ویتنام می باشد با سبک و سیاق مدیریتی خاص خود صرفا پذیرای محصولاتی با بسته بندی و استاندارهای خاص می باشد که با پیگیری های دفتر رایزنی بازرگانی ایران در ویتنام ، این برند ایرانی توانست به قفسه های این فروشگاه زنجیره ای وارد گردد. در حال حاضر " ول نات " ایرانی رقیب جدی محصولات " کالیفرنیا "ی آمریکا در این فروشگاه محسوب می گردد که به اذعان بسیاری از مصرف کنندگان ویتنامی ، این برند ایرانی از طعم و مزه ای بهتر برخوردار است. علاوه بر این مزیت ، محصولات " ول نات " دارای بسته بندی های بسیار شکیلی است که عنصری مهم برای خریداران ویتنامی در انتخاب محصول ، محسوب می گردد.
٠٧:٣٦ - 1396/11/04
حجم تجارت ویتنام در سال 2017 به رقم بی سابقه ی 424 میلیارد دلار رسید
صادرات ویتنام در سال 2017 با 21 درصد افزایش به رقم 214 میلیارد دلار رسید.
براساس گزارش "اداره کل آمار ویتنام"(GSO)، در سال 2017 ارزش صادرات کالای این کشور به حدود 214 میلیارد دلار رسید که در مقایسه با سال قبل از آن حدود 21.1 درصد افزایش پیدا کرده است . این رقم علاوه بر ثبت رکورد جدید در میزان صادرات ویتنام ، بالاترین "نرخ رشد" صادرات در چند سال اخیر محسوب می گردد (نرخ رشد صادرات کالای ویتنام از سال 2013 تا 2017 به ترتیب حدود 15.3درصد، 13.8 درصد، 7.9 درصد، 9 درصد و 21.1 درصد بوده است).
١٢:١٦ - 1396/10/21

2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعدی >>